Tot a punt per a Ia dotzena edició del festival de música cristiana, Canòlich Music, reconegut pel seu compromís amb Ia vivència de Ia fe, Ia música i Ia cultura. Enguany, el certamen presenta el lema: “En xarxa: connectem, construïm i celebrem”. Des de l’organització assenyalen que “estem il·lusionats de presentar una estètica visual nova que reflecteix I’evolució de I’esdeveniment al Ilarg dels anys”. El festival tindrà lloc, a Sant Julià, des d’aquest dimecres i fins al proper dissabte.
Amb un disseny fresc i contemporani, Ia nova imatge gràfica encarna l’essència vibrant i dinàmica del festival Canòlich Music. El nou logotip és un símbol que uneix Ia lletra “c” i Ia lletra “m”, tot fent un conjunt en forma de cub en perspectiva que es projecta cap al futur. També té el simbolisme de “Ia casa del Canòlich Music on tothom hi cap i ningú no es queda endarrere, responent a Ia crida del Papa Francesc a una Església sinodal, oberta i acollidora.
Des dels seus inicis l’any 2013, el Canòlich Music s’ha destacat per oferir una experiència única i diversa als seus participants. Ara, el festival continua el compromís d’innovar i sorprendre Ia seva audiència, joves i adults, mantenint sempre el seu esperit original i autèntic,
Aquesta nova edició, la 12a, reflecteix “el nostre desig de continuar creixent i adaptar-nos a les expectatives dels joves, sense perdre l’objectiu de les primeres edicions: crear un espai d’encontre i de comunicació entre els joves i realitzar alhora una trobada d’artistes i de grups musicals.
L’equip del festival Canòlich Music espera donar una renovada benvinguda a tots els aficionats a Ia música amb valors en aquesta nova etapa, convidant-los a gaudir duna experiència inoblidable plena de bons moments, música, companyonia i fe.
Enguany, el festival comptarà amb Ia presència dels artistes Sara Roy, Cesc Sansalvadó, Estenez Music i Ubuntu.
Per a obtenir més informació sobre el Festival Canòlich Music i per a estar al corrent de les últimes actualitzacions es poden visitar les seves xarxes socials, així com la web.

El programa
20, 21, 22 de novembre
Connecta’t
Canòlich a les escoles. Amb Cesc Sansalvadó i Sara Roy.
22 de novembre. Divendres
Construeix
Jornada Jove a Sant Julià
9:30 h Arribada dels participants
10 h Benvinguda i pregària a l’església de Sant Julià (amb Cesc Sansalvadó i Sara Roy)
11 h Desenreda’t per a construir
Coneixem-nos, busquem, descobrim, reflexionem
13 h Dinar a la plaça Germandat
14:15 h Concert d’Estenez Music (plaça Germandat)
15:30 h Final del concert
16 h Sortida de busos
23 de novembre. Dissabte
Celebra
17 h – Festa a l’Epizen
19:30 h Eucaristia amb Ubuntu
21:30 h Sopar compartit i final de festa


