Jordina Caminal ha competit avui dimecres al segon entrenament oficial de descens de les Finals de la Copa d’Europa de velocitat, que es disputen a Kvitfjell, a Noruega. L’andorrana ha estat la 39a marcant un temps d’1.26.99, a 4.34 del millor registre, que ha estat per a l’austríaca Magdalena Egger (1.22.65). Demà, dijous tindrà la cita amb la primera cursa oficial, en aquest cas descens. Divendres serà jornada per al supergegant.
Després de dos dies d’entrenament de descens, Caminal ha valorat aquests dies: “El primer dia vaig esquiar bé però lenta, amb uns esquís que no eren de cursa. Avui he fet un parell d’errors que m’han perjudicat bastant, però a trams he estat bé. Per a demà em farà falta atacar bé i penso que podré fer una bona cursa”.
Demà dijous, la cursa està prevista a les 9:30h, amb Jordina Caminal portant el dorsal 33.
Carla Mijares, DNF a Pozza di Fassa
A Pozza di Fassa, a Itàlia, la també esquiadora del Principat, Carla Mijares, competia avui dimecres a un primer eslàlom. L’andorrana no ha pogut completar la primera mànega del Nacional de Letònia. Demà dijous tindrà una nova oportunitat, amb el Nacional d’Estònia.