
Després de la primera setmana de juliol, la segona i la tercera ha assolit uns registres d’ocupació que satisfan al sector hoteler del Principat. Fa uns dies, Jordi Pujol, director de la Unió Hotelera d’Andorra (UHA) va manifestar que “mantenir-se al voltant d’un 70% d’ocupació representaria obtenir unes xifres correctes”.
Així, si la primera setmana de juliol l’ocupació va ser del 54,05%, ja en la segona es va registrar un 72,33%, en bona part gràcies a les nombroses activitats que es van organitzar aquells dies al Principat. Finalment, les dades facilitades per l’UHA indiquen que la tercera setmana de juliol, del 18 al 24, l’ocupació hotelera ha estat del 68,88%.
Els hotelers esperen mantenir aquestes dades properes al 70% o, òbviament, augmentar-les de cara a aquesta darrera setmana de juliol i durant el mes d’agost, la qual cosa, voldrà dir que el turisme acompanya.


