
Aquesta tarda de dilluns s’ha produït un accident de circulació a l’avinguda Meritxell amb el balanç de tres ferits. Els tres ferits són els conductors dels cotxes, que han estat traslladats a l’hospital per a valorar el seu estat. Els tres vehicles circulaven en la mateixa direcció i la col·lisió ha estat en cadena. Per causes que encara s’investiguen, dos dels vehicles han acabat pujant a la vorera després d’impactar contra una de les jardineres.
El sinistre, que ha tingut lloc a l’altura del número 62 de l’avinguda de Meritxell ha estat força aparatós. Els serveis d’emergència s’han desplaçat al lloc de l’accident per tal d’atendre els ferits i treballar amb l’objectiu de normalitzar la circulació l’abans possible.
ACTUALITZACIÓ:
Segons el comunicat de la policia, la col·lisió ha estat entre tres turismes, -Suzuki SX4, Mitsubishi ASX, i BMW X2 -, tots tres matrícula del Principat.
La conductora del Suzuki és una dona resident al país, de 56 anys. La conductora del Mitsubishi també viu a Andorra i té 49 anys. Pel que fa al conductor del BMW, és un home resident a les valls, de 81 anys. Els tres han resultat ferits.


