
Les Nits Obertes tanquen amb un total de 515 espectadors en les sis actuacions que s’han programat. La que va reunir més públic, amb 120 persones, va ser la del Dj John Holt que va tenir lloc a la Plaça Major el 7 d’agost, però també ha estat molt destacable l’afluència amb 100 espectadors al concert de Jonaina Salvador i David Sanz als jardins de l’església de Sant Martí de la Cortinada, el 24 de juliol.
Durant aquesta edició de les Nits Obertes s’han incorporat per primer cop escenaris fora de la plaça Major d’Ordino, programant actuacions Riberamunt a Llorts, la Cortinada i Sornàs. El Comú valora positivament el resultat d’aquesta prova, ja que “ha complert l’objectiu de fer arribar la música i les activitats culturals Riberamunt i cal continuar treballant en aquest sentit”, ha assenyalat la consellera de Cultura, Mònica Armengol.
Una altra de les característiques del públic que ha assistit aquest any a les Nits Obertes és que ha estat més local i no tant de fora. En pròximes edicions es vol treballar per a créixer continuant oferint varietat d’espais i estils musicals alhora que es vol ampliar la col·laboració amb la restauració dels diferents pobles per a sumar sinergies. També es té la voluntat de continuar treballant per a donar a conèixer el patrimoni de la zona donant més visibilitat a la iniciativa d’obrir les esglésies dels pobles on hi ha actuació unes hores abans per tal que puguin ser visitades.
BALANÇ D’ASSISTÈNCIA
| DATA | ARTISTES | Lloc | Assistents |
| 10 juliol | Monnie & the Awesome Boys -Blues- | Plaça Major | 100 |
| 17 juliol | Guillem Pérez -Cantautor Guitarra- | Pàrquing Llorts | 85 |
| 24 juliol | Jonaina Salvador i David Sanz – Opera Viva – | Jardins Esg. La Cortinada | 100 |
| 7 agost | John Holt -Dj- | Plaça Major | 120 |
| 21 agost | Lianet Mojena -Música Cubana- | Plaça Sornàs | 45 |
| 28 agost | Robznow -Dj- | Plaça Major | 65 |


