L’Ajuntament de la Seu d’Urgell, en col·laboració amb l’empresa d’opinió pública The Whatsons, està duent a terme un pla de dinamització del comerç local.
Dos dels objectius principals d’aquest pla són, d’una banda, conèixer els hàbits de consum i la valoració del teixit comercial i, d’altra, copsar quin és l’estat actual del teixit comercial i de serveis locals, detectar les problemàtiques i debilitats més significatives, així com posar sobre la taula estratègies i projeccions de futur encaminades a la millora del sector comercial local.
“Serà de molta utilitat saber quins són els hàbits de compra dels habitants de la Seu i comarca i la valoració dels nostres comerços. Permetrà poder saber quins són els punts forts i els punts dèbils i apostar per millores de qualitat i servei”, ha avançat la regidora de Comerç de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Núria Tomàs.
El pla es va iniciar a començaments d’aquest any i es preveu que estigui finalitzat aquest estiu.
Enquesta oberta a tothom
Durant aquest mes de maig s’està realitzant l’onada d’enquestes més important, destinada tant a persones residents a la Seu d’Urgell com a visitants. El treball de camp es fa de manera presencial i també on-line a través d’un qüestionari.
Concretament, es pot participar en aquesta enquesta, tant veïns com visitants, de manera totalment anònima, responent el qüestionari que es pot trobar en el següent enllaç: https://es.surveymonkey.com/r/LaSeu_consumidors
Paral·lelament, també es treballa una enquesta de caire més tècnic i específic, que en els propers dies es farà arribar als comerços i negocis de la nostra ciutat.