Kevin Teixeira ha aconseguit establir un nou rècord d’Andorra absolut dels 1.500 metres lliures durant la seva participació en el Campionat d’Espanya de natació de piscina llarga, disputat a Sabadell. Teixeira ha aturat el crono en 15:48.64, millorant l’anterior registre de 15:54.50, que ell mateix havia establert prèviament. Aquest èxit representa el segon rècord per a Teixeira en aquest Campionat d’Espanya, després d’haver rebaixat també la millor marca nacional dels 400 metres lliures, el passat dimecres. I se situa entre els millors nedadors espanyols de la llarga distància.
Després de la prova, Kevin Teixeira ha valorat molt positivament la seva actuació: “Estic molt content amb el meu temps, he pogut rebaixar més de sis segons la meva marca i aconseguir un nou rècord d’Andorra. No ha estat fàcil, perquè des dels primers 200 metres he nedat sol, i això ho fa més difícil, però estic satisfet. Sé que encara puc millorar i continuaré treballant per a continuar progressant”.
A més, la jornada també ha comptat amb la participació de l’equip de relleus de la Federació Andorrana de Natació en la prova dels 4×100 metres lliures, on han aconseguit la 12a posició en la classificació general. L’equip format per Biel Cuen, Arnau Segarra, Max Suárez i Mauro Sánchez ha completat la prova amb un temps de 3:37.60.