Enxampat circulant a 196 km/h a Montferrer

Vehicle enxampat per un radar a Montferrer
Vehicle enxampat per un radar a Montferrer. Foto: Mossos d’Esquadra

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra van denunciar penalment el passat dissabte un conductor de 53 anys i veí d’Andorra, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària.

Els fets van passar durant un control de velocitat que agents de trànsit van muntar a l’altura del punt quilomètric 232 de la carretera N-260, dins del terme municipal de Montferrer (Alt Urgell).

Pels volts de les 18.39 hores, van detectar un turisme que circulava a 196 km/h, en un tram de carretera on la velocitat màxima permesa és de 90 km/h. Seguidament, van aturar-lo i van notificar al conductor que seria denunciat penalment per un delicte relatiu al trànsit per circular amb una velocitat penalment punible. A més, també van immobilitzar el turisme.

El conductor haurà de comparèixer, quan sigui requerit, davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Seu d’Urgell.

[do_widget id=category-posts-pro-64]