Andorra Turisme ha presentat la campanya de comunicació d’estiu i el nou concepte creatiu ELEVA la teva experiència. El nou claim, que complementa Atypical Andorra, ha estat dissenyat per a mostrar l’oferta més singular d’Andorra, seguint amb l’objectiu d’atraure un visitant de qualitat que faci estades llargues al país. “Fa deu anys, vam començar amb la campanya Una història que comença en blanc, que va suposar una nova era de comunicació, igual que farà ara ELEVA. La nostra comunicació ha anat evolucionant segons els objectius de país fins a arribar a un concepte que s’emmarca en la nostra línia estratègica del premiumness i de l’Andorra Selected”, ha explicat el ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres.
El director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha detallat que “parlem d’una nova línia de comunicació a llarg termini. ELEVA és un concepte que juga amb l’altitud del país i amb el nivell qualitatiu de l’oferta d’Andorra. Amb aquesta idea, busquem apel·lar a les emocions i arribar a un públic que busca experiències úniques”. A més, ha argumentat que es tracta d’un concepte clar i directe que complementa Atypical Andorra i que “ens permet desenvolupar una comunicació global que s’entén a qualsevol lloc del món, perquè té una traducció similar en tots els idiomes”.
De fet, la campanya es llença en vuit llengües diferents per a arribar a nou mercats internacionals i, per primera vegada, es tindrà presència televisiva en tots els països. Així doncs, es comunica a Espanya, França, Bèlgica, Regne Unit, Irlanda, Països Baixos, Alemanya, Itàlia i Suècia. A aquests esforços se sumen també les accions comercials que s’estenen a nous mercats com el Canadà, els Estats Units, Mèxic, Colòmbia i Brasil. Tot plegat, per a atraure cada cop més turisme de mercats internacionals que faci estades més llargues al país, consolidant la tendència dels últims anys.
Durant la presentació s’ha destacat també les aliances que Andorra Turisme ha teixit amb partners estratègics que ajuden a comunicar l’oferta del país i consolidar la marca Andorra i que són National Geographic, Disney, Cirque du Soleil, Warner Bros, CNN i Eurosport.
Un estiu ple d’esdeveniments
Amb la voluntat de diversificar l’oferta i desestacionalitzar el turisme, s’ha dissenyat una temporada d’estiu carregada d’esdeveniments esportius i culturals. Així, la música destaca amb la tercera edició de CLÀSSICAND -que ja compta amb les entrades de dos concerts esgotades-, mentre que al juliol torna el Cirque du Soleil amb IL·LU, la història d’un avi extravagant que fa un viatge inusual i poètic amb els seus nets pel Palau de les Il·lusions. En el sector gastronòmic i després de l’èxit de les tres edicions, al setembre tornarà l’Andorra Taste. Finalment, entre els diversos esdeveniments esportius programats durant aquests mesos, a l’agost destaca la Copa del Món de BTT, la tornada de La Vuelta o la primera edició de l’Andorra MoraBanc Clàssica.



