El Serradells cau per la mínima davant l’Handbol 25 de Setembre (31-32)

Una acció d'atac del conjunt tricolor (Handbol Club Serradells)
Una acció d’atac del conjunt tricolor (Handbol Club Serradells)

L’Handbol Club Serradells ha deixat escapar els primers punts a casa en un partit molt disputat davant l’Handbol 25 de Setembre, conjunt que va saber mantenir el ritme i aprofitar els moments clau per a endur-se la victòria per la mínima (31-32). El duel va començar amb intercanvis constants de gols per part dels dos equips, en un inici molt equilibrat on cap dels conjunts aconseguia obrir escletxa al marcador. A mesura que avançaven els minuts, els barcelonins van imposar el seu joc i van arribar a gaudir d’una diferència de quatre gols. Tot i això, els andorrans van saber reaccionar amb constància i encert, reduint la distància fins al 14-15 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el Serradells va sortir amb una gran intensitat i concentració, aconseguint capgirar el marcador i posar-se quatre gols per davant. Però el 25 de Setembre no va abaixar els braços i, liderats per un inspirat Javier Pedrosa, molt efectiu des dels nou metres, van anar retallant distàncies fins a tornar a igualar el partit.

Els últims minuts van ser d’autèntica tensió i polèmica. Una decisió arbitral controvertida va acabar sent clau, ja que no es va concedir un gol que hauria suposat l’empat per als tricolors. Tot i repetir la jugada, el Serradells no va aconseguir igualar el marcador i va veure com la victòria marxava cap a Barcelona.
Amb aquesta derrota, els andorrans se situen a la 12a posició després de dues jornades de competició, amb un balanç de dues derrotes ajustades —la primera davant el Sant Martí Adrianenc (27-25) i aquesta segona a casa (31-32).

En finalitzar el partit, el capità Adrià Pifarré valorava així el duel: “Ha estat un partit amb molts altibaixos. Hem aconseguit una avantatge considerable, però no hem sabut mantenir el ritme i ens ha passat factura. Toca fer autocrítica, la temporada és molt llarga i queda feina per a recuperar el nostre millor nivell.”

El pròxim dissabte, a les 18.30h, el Serradells rebrà a l’Handbol Sant Joan Despí, cuer a la classificació actual, en un duel on els andorrans buscaran sumar els primers dos punts de la temporada davant la seva afició.

[do_widget id=category-posts-pro-64]