
Càritas Andorrana enceta una nova etapa de la mà de la recentment nomenada presidenta de l’entitat, Anna Maria Villas, amb la voluntat de sensibilitzar i conscienciar la població andorrana sobre les necessitats de les persones més vulnerables. Aquest serà un dels objectius que es marca Càritas Andorrana i, precisament, aquest propòsit estarà ben present a través de les diferents accions i propostes que es desenvolupin.
Després que el passat 25 de juliol, Villas i el nou consiliari delegat, Mn. Pepe Chisvert, prenguessin possessió del seu servei dins l’entitat – en un acte davant la Comissió Permanent i presidit per l’arquebisbe d’Urgell i copríncep episcopal, Mons. Joan-Enric Vives-, l’entitat manifesta també la seva intenció de reforçar la imatge social de l’Església com a institució vinculada a l’Església Catòlica.
Sopar solidari i posar en valor el voluntariat
Entre les accions que realitzarà Càritas Andorrana a llarg d’aquest darrer trimestre de l’any destaca la celebració d’un sopar solidari que tindrà lloc el proper 15 de novembre al Centre de Congressos d’Andorra la Vella i aplegarà a institucions, persones i entitats que col·laboren i treballen amb Càritas.
També s’impulsarà el voluntariat. En aquest sentit, l’entitat organitzarà una trobada que reunirà voluntaris de Càritas Andorrana i de les Càritas Parroquials i treballadors en una jornada de convivència prevista per al 30 de novembre que servirà per a compartir experiències i debatre temes d’interès comú.
D’aquesta manera, es recupera una activitat que feia anys que no se celebrava i que pretén ressaltar la important tasca que realitzen les persones que dediquen part del seu temps a atendre a usuaris amb problemàtiques socials i econòmiques de forma desinteressada.


