329.446 vehicles accedeixen a Andorra durant el febrer

Cua de cotxes a la CG-1 arribant a la rotonda de la Margineda
Cua de cotxes a la CG-1 arribant a la rotonda de la Margineda. Foto: ATV

El nombre de vehicles que han entrat al país durant el mes de febrer de 2025 ha estat de 329.446, fet que suposa una variació percentual positiva respecte al mes de febrer de l’any anterior del +0,2%. Pel que fa a la frontera hispanoandorrana, la variació ha estat del +5,2% i per la frontera francoandorrana del -9,0%.

De gener a febrer de 2025, respecte al mateix període del 2024, s’ha produït un decrement de l’1,6% en el nombre total de vehicles, amb un increment del 2,3% dels provinents d’Espanya i un decreixement del 10,3% dels provinents de França.

El nombre de vehicles que han entrat a Andorra durant els darrers 12 mesos ha estat de 4.310.655; això representa una variació del +1,6% respecte al mateix període anterior, en què van entrar 4.243.086 vehicles.

[do_widget id=category-posts-pro-64]