Comença el concurs internacional d’escultures monumentals sobre neu al Pas

Blocs de neu que acabaran esdevenint escultures al Pas de la Casa (Comú d'Encamp)
Blocs de neu que acabaran esdevenint escultures al Pas de la Casa (Comú d’Encamp)

El concurs internacional d’escultures monumentals sobre neu, al Pas de la Casa, ha donat el tret de sortida aquest matí de divendres. L’esdeveniment d’enguany gira al voltant de ‘Les grans dones de la història i les seves aportacions’ i compta amb un total de 17 equips participants internacionals i andorrans que durant tot el cap de setmana esculpiran sobre neu les seves obres.

Des d’avui i fins diumenge, la plaça de l’Església es convertirà en un gran taller d’escultura a l’aire lliure on els visitants podran gaudir en directe de les diferents tècniques i del talent dels artistes.

L’entrega de premis tindrà lloc diumenge al migdia, a les 12 h, a la plaça de l’Església. Es guardonarà la primera, segona i tercera posició de les categories professionals i estudiants. També hi haurà una menció d’excel·lència d’Andorra, atorgada pel Comú d’Encamp, i la d’excel·lència del públic, atorgada pel vot popular. Tothom que vulgui podrà emetre el seu vot en una urna, diumenge d’11 h a 12 h del migdia, just abans de la decisió del jurat.

[do_widget id=category-posts-pro-64]