Màximes de fins a 32 graus

mín: 15ºC | màx: 32ºC

L´acostament d´un nou tàlveg per l´oest de la Península portarà un nou augment del vent en alçada de component sud-oest i el pas de bandes de núvola alts, però el sol continuarà sent el protagonista. No hi haurà precipitacions. Amb el vent de sud-oest, les temperatures encara seran altes i arribaran al màxim de la setmana.
Vent feble de sud-oest a fons de vall i moderat en alçada de sud-oest
Les temperatures màximes seran de 32ºC a Andorra la Vella, 27 ºC a 1.500 metres i 18 ºC al Pas de la Casa
La isoterma 0 ºC se situarà a 4800 metres.
DISSABTE 22
Dèbil
mín:  16ºC | màx: 30ºC
Dia de canvi en la direcció del vent en alçada. A la tarda passarà a ser de component nord-oest i pot afavorirà el descens de la temperatura. Es preveu que el sol sigui el protagonista del dia. Les temperatures mínimes del matí seran les més altes de la setmana, però a la tarda hi haurà una notable baixada de la temperatura.
Vent feble de sud-oest a fons de vall i moderat en alçada de sud-oest
Les temperatures màximes seran de 30ºC a Andorra la Vella, 26 ºC a 1.500 metres i 16 ºC al Pas de la Casa
Les temperatures mínimes seran de 16ºC a Andorra la Vella, 12 ºC a 1.500 metres i 11 ºC al Pas de la Casa
La isoterma 0 ºC se situarà a 4400 metres. 
DIUMENGE 23
Dèbil
mín:  14ºC | màx: 29ºC
Àmplia presència del sol amb el retorn de la circulació zonal, amb un ambient més fresc que dies anteriors, sobretot en alçada.
Vent feble de sud-oest a fons de vall i moderat en alçada de sud-oest
Les temperatures màximes seran de 29ºC a Andorra la Vella, 25 ºC a 1.500 metres i 14 ºC al Pas de la Casa
Les temperatures mínimes seran de 14ºC a Andorra la Vella, 9 ºC a 1.500 metres i 8 ºC al Pas de la Casa 

meteo.ad

[do_widget id=category-posts-pro-64]