L’app Mou-te farà una aturada tècnica per a fer una migració i millorar els serveis

Un mòbil amb l'aplicació Mou-te (FEDA)
Un mòbil amb l’aplicació Mou-te (FEDA)

L’app de mobilitat sostenible de FEDA Solucions, Mou-te, farà una aturada tècnica per a fer una migració en les diferents botigues virtuals; una acció que permetrà en el futur millorar els serveis. Aquesta aturada afectarà als sistemes operatius iOS i Android. Per a realitzar correctament aquest procés, es farà una aturada dels serveis de venda de l’aplicació, motiu pel qual no es podran adquirir bitllets de transport entre les 10 i les 14 hores d’aquest dimecres, 29 d’octubre. Un cop completat aquest procés de migració, l’app recuperarà la normalitat. 

Mentre duri aquesta situació, i fruit d’un acord amb el Govern, ensenyant la pantalla amb la incidència o l’abonament caducat, els xofers del servei nacional d’autobusos deixaran accedir a les persones usuàries al transport públic. 



La incidència de Mou-te, ja està resolta

La incidència que la setmana passada va afectar els codis QR de validació de Mou-te, tant en els bitllets com en els abonaments, ja està resolta i les persones usuàries ja poden emprar l’app amb normalitat.

No obstant això, les persones que empren sistemes iOS (iPhone), caldrà que actualitzin l’aplicació de manera manual a través de la botiga virtual. Un cop fet aquest procés, Mou-te funcionarà amb normalitat. 

[do_widget id=category-posts-pro-64]