El Govern amplia el servei d’atenció telefònica fins a les vuit de la tarda

El secretari d’Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions, Marc Rossell (SFGA)
El secretari d’Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions, Marc Rossell (SFGA)

El servei d’atenció telefònica del Govern s’amplia fins a les 20 hores. Així ho ha explicat el secretari d’Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions, Marc Rossell, que ha posat en relleu la importància d’aquesta iniciativa per tal de facilitar l’accés a la informació a la ciutadania i, a la vegada, evitar desplaçaments innecessaris.

D’aquesta manera, l’atenció telefònica començarà a les 8 hores i s’allargarà, més enllà de l’horari d’obertura dels edificis administratius, fins a les 20 hores. És a dir, es proporcionarà un servei continuat durant 12 hores ininterrompudes en els telèfons 875 700 (genèric del Govern), 150 (Tràmits) i 885 005 (Departament de Tributs i Fronteres). La voluntat és anar prioritzant progressivament un únic número (genèric del Govern: 875 700) per a facilitar la comunicació.

Així mateix, i dins d’aquesta franja horària, quan no es pugui donar resposta a la demanda formulada per trucada, el servei d’atenció telefònica agafarà l’encàrrec i enviarà un correu electrònic a la persona del Govern responsable de la informació requerida. Així, aquesta, tan aviat com sigui possible, podrà contactar directament amb el ciutadà que ha trucat i contestar a la seva petició, evitant reiterades trucades dels interessats.

“Oferim, així, una millor cobertura al ciutadà, facilitant una porta d’entrada a l’Administració més enllà de l’horari habitual d’obertura al públic”, ha destacat Rossell.

[do_widget id=category-posts-pro-64]