Augmenta el nombre de curats fins als 374 i no s’ha de lamentar cap defunció per Covid-19

Un helicòpter aterra a l'Hospital
Un helicòpter aterra a l’Hospital. Foto: ARXIU

Les dades epidemiològiques presentades aquest diumenge segueixen la línia dels últims dies, pel que la malaltia “més o menys es manté estable”, ha dit el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet. Així, el nombre acumulat d’afectats per la Covid-19 és de 740 (dos més que ahir), el nombre de curats ascendeix fins a les 374 persones (16 més que ahir) i no s’ha registrat cap nova defunció i els decessos es mantenen en 40.

Ingressats a l’Hospital hi ha 32 pacients de coronavirus (dos més que ahir). 16 pacients estan ingressats a la unitat de cures intensives (UCI), dels quals 12 amb ventilació mecànica.

També hi ha 32 pacients positius al Centre Sociosanitari del Cedre, 12 dels quals provenen de la residència La Salita.

Malgrat tot, Martínez Benazet ha exposat que a la UCI, a part dels pacients de Covid-19, hi ha les dues persones ferides en l’incendi que es va produir ahir en un habitatge de l’avinguda Carlemany i que va causar un mort, i un altre pacient que va patir un accident. En aquest punt, ha recordat que el màxim de pacients que havia atès a la vegada fins ara la UCI de l’hospital Nostra Senyora de Meritxell era de 8.

[do_widget id=category-posts-pro-64]