Andorra Turisme i Walt Disney creen un nou espot d’animació

Vídeo creat l’any passat, Andorra destino de película (Disney)

Andorra Turisme i Walt Disney Espanya han creat un nou espot d’animació que dona continuïtat a la història que es va llançar l’any passat i que sota l’eslògan “Andorra, destino de película” va ser guardonada amb el premi Bronze en la categoria d’imatge corporativa en turisme dels New York Festivals TV&Film Awards i amb el premi Silver en la categoria de vídeo promocional de turisme dels Telly Awards.

En el primer espot, el fill de la família perd el seu ninot de Capità Amèrica i un esquirol el persegueix al llarg del viatge, recorrent escenaris emblemàtics del país com ara l’església de Santa Coloma per a retornar-li la joguina. Cal destacar, a més, que va ser el primer espot d’animació que Disney va crear amb un partner. En la nova creativitat, que es podrà veure a als canals i xarxes de Disney, la família en qüestió viurà noves aventures en altres paisatges del país.

La col·laboració entre Andorra Turisme i Disney es remunta al 2017 i s’emmarca en l’estratègia per a potenciar el turisme familiar al Principat. En aquest sentit, el director de Partnerships de Diseny Espanya, Casimiro Romero, ha destacat que “aquests set anys de col·laboració ens han portat a un nivell d’exigència i creativitat molt alts”, mentre que el director d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha posat de relleu la importància de tenir un “partner internacional tan prèmium com Disney, amb qui fa set anys que treballem”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]