
La Universitat d’Andorra (UdA), reprèn aquest gener el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP), un programa de formacions presencials de curta durada adreçat als estudiants universitaris i obert als professionals del país.
Entre els mesos de gener i maig s’han programat un total de deu formacions d’entre 4 i 9 hores de durada en els àmbits de la salut i la psicologia, l’economia i el mercat laboral, i la tecnologia. En aquest sentit, pel que fa a l’àrea de salut, s’abordaran qüestions com la millora de la redacció dels informes logopèdics, les malalties minoritàries o l’entrenament emocional. En el camp de l’economia i l’empresa, les propostes van encaminades a identificar el talent que volen atreure les empreses, al disseny d’organitzacions amb avantatges competitius, a fer valdre el talent professional, a confeccionar l’Estat de Fluxos d’Efectiu (EFE), a conèixer com la revolució tecnològica està transformant les organitzacions, i a preparar-se per a una entrevista professional.
Finalment, dins de l’àmbit de la tecnologia s’ha programat un seminari per aprendre a extreure el valor de la ciència de dades. Les formacions s’adrecen a estudiants de les formacions reglades de l’UdA, però també a tota persona que vulgui ampliar coneixements sobre les matèries que es tractaran, cosa que pot contribuir a l’assoliment d’una millora professional. Totes les formacions, amb un elevat enfocament pràctic, tindran lloc a la Universitat d’Andorra en format presencial, amb grups reduïts per garantir el compliment de les mesures per fer front a la Covid-19.
El Cicle de Perfeccionament Professional s’organitza des de l’any 1996 i fins a la data més de 2.000 persones han seguit algun dels seus programes.


