Visitar…la Playa del Camello

playa del camello
Playa del Camello

Situada en el nucli urbà de la ciutat de Santander i al costat de la península de la Magdalena on se situa la universitat internacional Menéndez Pelayo, se situa aquesta platja de sorra fina i daurada i d’uns 200 metres de longitud, el nom de la qual prové de la forma de camell que té una de les seves roques i que pot contemplar-se perfectament quan la marea està en el seu punt més baix.

És una platja apta per a totes les edats a causa del poc desnivell que presenta i al seu suau onatge i disposa d’una zona habilitada per a jugar a pales. Disposa de bandera blava i tots els serveis i fins d’un aparcament públic en les proximitats, si bé durant els mesos d’estiu està bastant concorregut.

Nen peixA la part alta d’un promontori en l’ancorada de la platja del camell se situa l’escultura del “nen peix”, obra que data de 1979 de l’autor Ramon Muriedas, construïda com a homenatge a la infància durant la celebració de l’any Internacional del nen i que representa un púber Déu Neptú amb el seu trident. La figura ha estat restaurada el 2019 (després que els efectes climàtics i els actes vandàlics la deterioressin) i representa sens dubte un símbol d’identitat de la ciutat.

Un entorn molt bell i una estupenda opció a visitar si et trobes en aquesta magnífica ciutat càntabra.

[do_widget id=category-posts-pro-64]