Trobada “Com esdevenir un agent educatiu i de mediació al teu entorn (contextos rurals)”, a la Seu

Logotip de Xarxaprod
Logotip de Xarxaprod

La sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell acollirà el pròxim dimecres, 2 d’octubre, de les 10 a les 14 hores, la trobada ‘Com esdevenir un agent educatiu i de mediació al teu entorn’ (contextos rurals), organitzada per la Xarxaprod. Aquest 2024, Xarxaprod s’ha plantejat aprofundir en el paper dels espais de creació com a agents pedagògics en el seu territori.

La trobada pretén ser un espai de diàleg, reflexió i intercanvi d’idees, on es mostraran metodologies de treball i estudis de casos. També es realitzarà un mapatge col·lectiu d’iniciatives existents.

Les ponències seran a càrrec de Marta López Costa, professora de la UOC, i membre del grup de recerca Entorns i Materials d’Aprenentatge de la Universitat de Barcelona; Laura Bové Guri, Cap de l’Àrea de Difusió i Cooperació Artística de la Subdirecció general de Promoció Cultural de la Generalitat de Catalunya; i Sergi Díaz, director del programa per a la millora de la presència de les arts i la cultura a l’educació, impulsat pel Departament de Cultura i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

També es prendrà part en l’elaboració d’un mapatge col·lectiu amb la dinamització d’Auri Alós. Es compartiran els projectes educatius i de mediació: 

L’activitat és oberta a tota persona interessada. L’entrada lliure, amb inscripció prèvia. Atès que l’aforament és limitat, és imprescindible omplir el formulari.

[do_widget id=category-posts-pro-64]