Retrobaments emocionants en la primera jornada de visites a El Cedre

Un familiar visita a un resident a El Cedre
Un familiar visita a un resident a El Cedre

Explosió de sentiments en la primera jornada en què els familiars van poder visitar els seus éssers estimats residents a El Cedre. Les mesures de seguretat són estrictes per evitar cap mal tràngol. I només una vegada per setmana.

Després de més de tres mesos, les visites van tornar aquest dimecres a la tarda a El Cedre. Les videoconferències de les últimes setmanes van donar pas a les trobades personals, tot i que sota estrictes mesures de seguretat.

Només es pot accedir al centre sociosanitari amb cita prèvia, una persona i durant mitja hora aproximadament. El contacte físic amb els éssers estimats només es permet si el resident ha superat la Covid-19. Les emocions es van desfermar en la primera trobada en setmanes.

Els residents dels centres sociosanitaris han estat les principals víctimes de la Covid-19. Els familiars no amagaven que la por era un sentiment molt present durant el confinament.

A partir d’ara la porta estarà oberta a més visites i a poc a poc s’augmentarà la periodicitat. Familiars i resident ho agrairan.

[do_widget id=category-posts-pro-64]