L’anticicló continuarà sent el protagonista de la situació meteorològica. Els núvols s’aniran dissipant durant el dia i tornarà a dominar sol.
Vent de sud-est, fluix arreu del país.
Les temperatures màximes es preveuen de 17ºC a Andorra la Vella, 14ºC a 1.500 metres i 8ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0ºC se situarà a 2.500 metres al migdia.
DIJOUS 4
mín: 2ºC | màx: 17ºC
El desplaçament de les altes pressions cap a la mediterrània encara ens fa preveure un dia ben assolellat arreu d´Andorra.
Vent de component est, fluix arreu del país.
Les temperatures mínimes seran de 2ºC a Andorra la Vella, -2ºC a 1.500 metres i -2ºC al Pas de la Casa. Les màximes es preveuen de 17ºC a Andorra la Vella, 14ºC a 1.500 metres i 5ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0ºC se situarà a 2.500 metres al migdia.
DIVENDRES 5
mín: 2ºC | màx: 12ºC Neu: 1.800 m
El pas d’un front desgastat pel sud de França aportarà nuvolositat i precipitacions febles i disperses durant la tarda.
La cota de neu se situarà als volts de 1.800 metres.
Vent de nord-oest, fluix arreu del país.
Les temperatures mínimes seran de 2ºC a Andorra la Vella, 1ºC a 1.500 metres i 4ºC al Pas de la Casa. Les màximes es preveuen de 12ºC a Andorra la Vella, 9ºC a 1.500 metres i 1ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0ºC se situarà a 2.300 metres al migdia.