El Cadí CK suma deu podis al campionat espanyol d’eslàlom a Sort

Reconeixement als palistes olímpics a Sort
Reconeixement als palistes olímpics a Sort. Foto: RàdioSeu

El Cadí CK ha sumat deu podis al campionat espanyol d’eslàlom, disputat a Sort aquest cap de setmana. El palista urgellenc Miquel Travé s’ha proclamat guanyador en C1 i ha aconseguit el bronze en K1.

Pel que fa a la categoria juvenil, Manel Contreras ha obtingut un or i Ikenna Mbelu una plata en K1 homes, mentre que Marc Vicente ha acabat segon en C1. En veterans, Carles Juanmartí ha assolit la primera posició en K1 homes i Anna Farnés ha estat segona en K1 dones. Per equips, els palistes urgellencs s’han imposat en C1 masculí i femení i han sumat una plata en K1 dones.

En la classificació final, el Cadí CK ha acabat en segona posició amb 1.651 punts, per darrere de l’Atlètic Sant Sebastià, que ha tancat líder la competició amb 2.538 punts. L’AE Pallars ha finalitzat en 8è lloc i el Club Kayak Sort en el 14è.

 

Reconeixement als piragüistes olímpics

Cal destacar que el Parc de l’Aigüerola de Sort ha estat l’escenari de la tornada a la competició dels quatre olímpics espanyols que van prendre part en els Jocs de Tòquio, que han abaixat el teló aquest diumenge. Núria Vilarrubla, diploma olímpic i quarta en la competició estatal en C1 dones; la triple medallista olímpica Maialen Chourraut, David Llorente i Ander Elosegi (també diploma olímpic), han rebut un reconeixement durant la competició.

 

Resultats generals

Maialen Chourraut (Club Atlètic Sant Sebastià) s’ha imposat en K1 dones al campionat espanyold’eslàlom olímpic, amb un temps de 98.90, seguida de Laia Sorribes (101.60), del Club Nàutic Mig Segre, i Miren Lazkano (102.44), del club Atlètic Sant Sebastià. Pel que fa a K1 homes, el piragüista del Santiagotarrak Joan Crespo ha estat el primer classificat (90.41), mentre que Manuel Ochoa, del Club Deportivo Miño (91.85) ha estat segon i Miquel Travé (91.90), tercer.

En C1, Miquel Travé (96.19) ha assolit l’or per davant del basc Ander Elosegi (97.20) i Daniel Marzo (100.96), del Club Nàutic Mig Segre. En sènior C1 dones, Ainhoa Lameiro, del CP Penedo, ha acabat primera (108.24), seguida de Miren Lazkano, del Club Atlètic San Sebastià (109.55), i Klara Olazabal, del Santigotarrak (110.32).

En veteranes, Jurdana Ergüin, de l’Associació Esportiva Pallars, s’ha endut la primera posició (120.48), seguida d’Anna Farnés, del Cadí CK (130.85), i Jone Otaño, del Santiagotarrak (131.67). Ergüin també ha obtingut el bronze en la categoria C1 veteranes.

[do_widget id=category-posts-pro-64]