
Ha quedat validada la inversió en forma de manteniment i control de diversos trams de carreteres generals i secundàries del país. Així, s’han adjudicat, per part del Govern, els treballs de conservació d’obra civil, reposició i manteniment de la senyalització vertical i sistemes de contenció a la xarxa de carreteres generals i secundàries.
En el cas del seguiment de les carreteres generals el concurs públic ha recaigut a T.P. La Coma i pel que fa al manteniment de les secundàries ha estat per a Multiserveis Co-príncep, ambdós concursos per 150.000 euros.
Així mateix, el Govern també ha adjudicat els treballs de conservació d’obra civil i manteniment de la plataforma de la xarxa de carreteres secundàries que ha estat per a MTS Construccions per un import de 150.000 euros.
Finalment, s’han adjudicat els treballs de direcció de la campanya de revisió i manteniment d’ancoratges instal·lats en diversos trams de la xarxa de carreteres generals per a l’any 2023. El concurs públic ha recaigut a l’empresa SUPOR EC per un import total de 10.502,25 euros.
La companyia seleccionada s’encarregarà de les tasques de revisió i manteniment dels ancoratges existents en cinc trams diferents situats a carreteres generals: Mur ancorat a la CG 1, entre el Pont de Santa Coloma i el Pont del Poblador; murs i talussos ancorats CG 2 entre la rotonda del Càmping Europa i Valira nova; mur de fulles situat a la zona de l’Armiana, a la CG 2; mur de sosteniment de la carretera CG 2, zona del Prat de les Barres a l’Aldosa de Canillo i mur de dames a la rotonda de Sella, a l’entrada de Canillo CG 2.


