Xavier Espot Miró participa al 45è seminari del Comitè Olímpic Europeu i de Solidaritat Olímpica

A la dreta, el president del Comitè Olímpic Andorrà, Xavier Espot Miró (COA)
A la dreta, el president del Comitè Olímpic Andorrà, Xavier Espot Miró (COA)

El president del Comitè Olímpic Andorrà (COA), Xavier Espot Miró, ha estat aquest cap de setmana a Malta per a participar en el 45è seminari del Comité Olímpic Europeu i de Solidaritat Olímpica. Una trobada de treball que ha permès a tots els comitès olímpics del continent establir relacions bilaterals, en unes jornades que enguany s’han centrat en la bona governança i el lideratge.

En aquest sentit, el president del EOC, Spyros Capralos, ha assegurat que “el seminari EOC sempre ha estat un moment especial per a la nostra família olímpica: és una oportunitat per a deixar de banda les formalitats de l’assemblea general i obrir diàlegs constructius”.

En la mateixa línia, el president del COA ha detallat que al llarg dels dos dies de jornades de treball s’han pogut mantenir trobades informals amb els presidents de diferents comitès olímpics dels petits estats d’Europa per a abordar qüestions organitzatives de cara a Mònaco 2027 i per a continuar avançant en la cooperació entre els diferents comitès involucrats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]