Xavi Cornella, 48è al gegant dels Mundials júniors a Canadà

Xavi Cornella
Xavi Cornella. Foto: Oscar Rius

Xavi Cornella va disputar aquest dimarts al vespre a Panorama (Canadà) el gegant dels Campionats del Món júniors, en el qual va finalitzar en la 48a posició.

Cornella va marcar 2.47.74 per finalitzar a 8.50 del guanyador, el noruec Alexander Steen Olsen (2.39.24). L’andorrà, que va sortir amb el dorsal 61, va millorar posicions en la cursa. Va marcar 72,35 punts que no milloren els seus actuals 50.07 punts.

 

Els EEBE, al gegant masculí i descens femení de França

A St. Gervais s’ha celebrat aquest dilluns el gegant masculí dels Nacionals júniors de França, amb l’equip andorra de l’EEBE.

Pere Cornella ha estat 25è amb +3.97 respecte al guanyador, el francès Flavio Vitale (2.11.95), mentre que Eric Ebri ha acabat 32è amb +5.17 i Pirmin Estruga 46è amb +7.67. No ha pogut completar la segona mànega Ferran Torres.

Així mateix, s’ha disputat l’entrenament de descens femení, amb Jordina Caminal amb el 12è temps (+1.69) i Jèssica Núñez el 32è (+3.56).

[do_widget id=category-posts-pro-64]