
La Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell ja té una nova imatge per a identificar el comerç de la ciutat. De les votacions obtingudes en un procés participatiu entre associats, clients i veïns s’ha seleccionat el logotip en què apareix l’esbós d’una bossa de compra i, al centre, la doble denominació del comerç urgellenc en majúscules, UBSU i La Seu Comercial, amb la paraula ‘Seu’ en vermell.
Els botiguers s’han felicitat “per la gran participació que hi ha hagut en l’enquesta”, que va estar oberta del 17 al 23 d’abril. Així mateix, el col·lectiu ha manifestat la seva satisfacció pel fet de passar a tenir “una imatge tan fresca, actual i atractiva com la que s’ha triat”.
Entre les persones que han participat en l’elecció del nou logotip s’ha fet el sorteig de tres targetes regal de 20 euros, que han guanyat Quim Escuer Valdevira, Conxita Vidal Guiu i Elisabet Porté Betriu. Els vals es lliuraran el 6 de maig (19 h) a la Sala de Sant Domènec, en el marc de la Fira Consciencia’t, concretament a la parada de l’establiment Avalon Màgic.


