La Seu: L’Escola de Famílies organitza els tallers “Connecta amb els teus fills i filles” per a acompanyar les famílies en el món digital

El cartell anunciant el cicle de tallers (Aj. la Seu)
El cartell anunciant el cicle de tallers (Aj. la Seu)

L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Pla Educatiu d’Entorn (PEE), en el marc de l’Escola de Famílies per al curs 2025-2026, posen en marxa el cicle de tallers ‘Connecta amb els teus fills i filles’. Aquesta iniciativa està adreçada específicament a mares i pares amb fills i filles a partir de 5è de primària.

L’objectiu principal d’aquest cicle és oferir un espai de reflexió i aprenentatge per a tractar temes digitals i educatius que generen dubtes en el dia a dia de les famílies. Les sessions, conduïdes per l’experta Sònia Notario Entor, proporcionaran eines concretes per a millorar la comunicació i reforçar el paper educatiu dels adults com a referents.



Programa de les sessions

El cicle consta de tres sessions temàtiques que es duran a terme de 18:30 a 20:00 hores al centre cívic l’Escorxador:

  • 23 de març – ‘Tothom té mòbil menys jo!’: Es treballarà la preparació per al primer dispositiu, els perills i beneficis, el temps d’ús i la prevenció d’addiccions digitals o l’ús abusiu de pantalles i xarxes socials.

  • 20 d’abril – ‘Parlem’: Centrada en la importància dels pares i mares com a models de conducta i en com millorar la comunicació a casa a través del diàleg i l’escolta activa.

  • 4 de maig – ‘Actua’: S’abordarà la gestió de límits i normes, el foment de l’autoestima, les habilitats parentals positives i la relació dels joves amb el seu grup d’iguals.



Inscripcions i informació

L’assistència als tallers és gratuïta, però cal confirmar l’assistència prèviament a través del formulari d’inscripció en línia disponible a https://ja.cat/connecta o https://forms.gle/zLaBQJc16coUFJME6.

Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb l’organització a través del telèfon 674 25 99 99 o per correu electrònic a joventut@laseu.cat.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]