
Avui divendres sí s’ha pogut celebrar l’entrenament oficial de descens de la Copa d’Europa que es disputa aquests dies a Crans Montana. Jordina Caminal ha marcat el 35è temps en un dia de lluita. Després de la cancel·lació del dijous per neu i pluja, avui sí s’ha competit a Crans Montana amb el primer entrenament oficial de descens. Caminal ha estat 35a amb el dorsal 49, amb 1.12.38, a 3.37 del millor temps, de Karen Clement (1.09.01).
L’andorrana marcava el 39è crono al primer sector, el 18è al segon, el 37è al tercer sector i el 38è al quart. Finalment ha estat 35a. Demà dissabte, si les condicions del temps ho permeten, es disputa el primer descens, dels dos previstos.
Jordina Caminal, esquiadora: “Avui hem aconseguit treure un entrenament, feia molt vent, la neu s’ha transformat cap al meu dorsal. No està fàcil, demà serà una lluita i a veure si es pot treure una cursa”.


