
Un centenar de noies i nois participaran el proper cap de setmana, 28 i 29 d’octubre, en la primera edició del campus ‘Natura + Esport’, organitzat per la Fundació del FC Barcelona. El campus reunirà a Ordino i Sant Julià de Lòria, al llarg de dos dies, diverses entitats catalanes i andorranes amb l’objectiu de celebrar una trobada de germanor entre entitats, però, sobretot, amb la voluntat que els joves participants gaudeixin de dues jornades dedicades a la natura i l’esport.
Per mitjà d’activitats prop de la natura i de caire esportiu, el centenar d’inscrits donaran el tret de sortida al campus, dissabte 28 al matí, al poliesportiu d’Ordino, on tindrà lloc la inauguració de l’esdeveniment. Un àpat de germanor, un recorregut pel centre històric d’Ordino i una tarda farcida d’activitats esportives conformen l’agenda de la primera jornada, que acabarà amb un sopar a Sant Julià de Lòria, fins on es desplaçaran els participants per a fer nit a la parròquia.
Diumenge 29, el ‘Natura + Esport’ es reprendrà amb un esmorzar a peu de muntanya prop dels boscos de la Rabassa i un seguit d’activitats de lleure durant tot el matí i fins a l’hora de dinar. Un àpat de germanor posarà punt final a la primera edició del campus.


