Cande Moreno, 26a a la primera cursa de la Copa del Món

Cande Moreno, a l'arribada del primer descens WC de St. Moritz. Foto: Alain Grosclaude Agence Zoom
Cande Moreno, a l’arribada del primer descens WC de St. Moritz. Foto: Alain Grosclaude Agence Zoom

L’esquiadora del Principat, Cande Moreno, ja havia dit que el seu objectiu, “des de la primera cursa”, era estar al top30 de la Copa del Món, i aquest divendres, a St Moritz, a la primera cita del calendari del circuit mundial de velocitat, ho ha fet a un descens en què ha finalitzat 26a, i sortint amb el dorsal 51. L’andorrana ha marcat un temps de 1.32.17, a 2.54, sent l’única esquiadora situant-se tan endavant amb un dorsal tan alt.

Cande Moreno ha sortit a per totes i ja al primer crono es posava 26a amb +0.20, però és que al segon era 19a amb +0.25. Al tercer punt intermedi se situava 24a amb +1.29, per a continuar al top30 al quart punt cronometrat amb +2.11, i finalitzar 26a finalment amb els +2.54 definitius.

La victòria, aquest divendres, ha estat per a una estratosfèrica Lindsey Vonn (Estats Units) que ha guanyat la cursa amb gairebé un segon sobre la segona, l’austríaca Magdalena Egger (+0.98), i 1.16 sobre la tercera, la també austríaca Mirjam Puchner.



Primers punts WC

Amb aquesta 26a posició, Cande Moreno marca 5 punts de Copa del Món, els primers de la temporada. Demà dissabte, segona cursa, segon descens, a partir de les 10:45h. Diumenge es tancarà aquesta Copa del Món, en aquest cas amb supergegant, també a les 10:45h.



Cande Moreno, esquiadora: “Estic súper contenta amb la carrera d’avui. Objectiu complert al 100%. Ha sigut un dia espectacular, la pista estava perfecta, ho he gaudit moltíssim, era un lloc súper especial per a mi, la primera de la temporada. Estem molt contents tot l’equip, estic molt agraïda de la gent que tinc al meu voltant, així que demà més, i diumenge, més”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]