MascaretesAndorra ha lliurat més de 5.000 unitats a Govern

mascaretes
Ja s’han lliurat més de 5.000 mascaretes

MascaretesAndorra ha lliurat, entre dissabte 28 de març i dimecres 1 d’abril, un total de 1.838 mascaretes al Govern d’Andorra, havent-se entregat fins a dia d’avui més de 5.000 mascaretes.

Aquestes mascaretes provenen del conjunt de ciutadans i tallers d’arreu del país que actualment col·laboren voluntàriament amb la xarxa, els quals segueixen les directrius tècniques i de seguretat que ha facilitat el Ministeri de Salut del Govern d’Andorra per a l’elaboració de les unitats.

Les mascaretes van destinades a totes aquelles persones que es troben exposades diàriament a la COVID-19 o les persones més vulnerables (gent gran o immune deprimits). No s’utilitzaran en el cos sanitari.

El Govern d’Andorra és qui distribueix les mascaretes elaborades i ja ha començat a distribuir-les a tots els col·lectius afectats.

Si es forma part d’aquests col·lectius i es vol adquirir mascaretes, s’ha d’enviar un correu electrònic a la següent adreça: MascaretesCasolanes@govern.ad

La xarxa de producció de mascaretes continuarà elaborant-ne més, les quals seran lliurades en els pròxims dies.

Per una altra banda, des del col·lectiu es vol informar que la iniciativa “Voluntaris Covid-19 Andorra” continuarà donant suport logístic a la seva iniciativa.

També, volen donar les gràcies a la multitud de missatges d’agraïment que els han fet arribar moltes persones que han rebut les seves mascaretes.

[do_widget id=category-posts-pro-64]