Èxit andorrà a la 1a Prova Nacional de la temporada d’hípica

Les dues guanyadores de la 1a Prova Nacional de la temporada d'hípica. Foto: Federació
Les dues guanyadores de la 1a Prova Nacional de la temporada d’hípica. Foto: Federació

La Federació Andorrana d’Hípica celebra “els magnífics resultats obtinguts aquest diumenge passat, en la primera prova nacional de la temporada, on dues joves promeses andorranes han brillat amb llum pròpia”. Clàudia Royo, muntant a Havaina d’As de Pic, s’ha proclamat guanyadora de la categoria Promoció, després de realitzar “un recorregut net, sense cap falta i amb el millor temps de tota la categoria. Amb una actuació impecable, Royo s’ha imposat davant d’una competència exigent”.

El segon lloc de la categoria ha estat per a Lila Bourrely, muntant a Diva, amb “una molt bona actuació que li ha valgut un lloc al podi. El tercer lloc ha estat per a Neus Calvo, amb Billy, completant així un podi molt disputat i de gran nivell”, assenyalen des de la federació.

D’altra banda, en la categoria Iniciació, Abril Gaspà, muntant a Grace, ha aconseguit també el primer lloc, gràcies a un recorregut sense faltes, “demostrant un gran control i seguretat al llarg de tot el circuit. En segona posició s’ha classificat Maiana Rovira, muntant a Savane, i el tercer lloc ha estat per a Júlia Davasse, amb Premium, completant un podi jove i molt prometedor”.

Aquests èxits, indiquen des de la federació, “són un reflex del treball constant de genets, entrenadors i clubs, i reforcen el compromís de l’entitat amb la promoció i el desenvolupament del talent local”.

Des de la Federació Andorrana d’Hípica “volem felicitar totes les participants i, especialment, les genets que han pujat al podi, animant a tots els joves a continuar entrenant amb passió i dedicació.

[do_widget id=category-posts-pro-64]