DIUMENGE 6 mín: -2ºC | màx: 6ºC Neu: 1.200 m
Dia amb molta variabilitat meteorològica. Gairebé tot el dia predominaran núvols, que poden arribar a tapar els cims al nord en algun moment, però cap al migdia gaudirem d´àmplies clarianes. A la tarda els núvols seran més densos i esperem que caigui alguna nevada feble en qualsevol cota, puntualment intensa al vespre. A la nit, les precipitacions no haurien de tenir continuïtat.
Gruixos de neu nova de fins a 7 cm als cims de l’extrem nord, 3 cm a 2.000 metres, 1 cm per sobre de 1.200 metres i testimonial per sota d´aquesta cota.
Vent de nord-oest, fluix a fons de vall i moderat en altitud.
Les temperatures màximes seran de 6ºC a Andorra la Vella, 3ºC a 1.500 metres i -5ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0 ºC se situarà a 1.600 metres.
DILLUNS 7
mín: -5ºC | màx: 3ºC
Al matí predominarà el sol, però l’acostament d’un front portarà nuvolositat alta durant la tarda, que en alguns moments pot ser força densa.
Vent de nord-oest, fluix a fons de valls i moderat en altitud.
Les temperatures mínimes seran de -5ºC a Andorra la Vella, -6ºC a 1.500 metres i -9ºC al Pas de la Casa. Les màximes seran de 3ºC a Andorra la Vella, 2ºC a 1.500 metres i -2ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0 ºC se situarà a 1.600 metres.
DIMARTS 8
mín: -2ºC | màx: 3ºC
Després d’un matí ennuvolat, l’arribada d’un front deixarà precipitacions en forma de neu cap al migdia, tanmateix més abundants al nord. Als fons de valls de centre i sud del país esperem que la nevada arribi en forma de borrufa.
Es preveuen acumulacions de fins a 15 cm als cims de l´extrem nord, entre 5 i 10 cm a 2.000 metres i entre 1 i 5 cm a 1.500 metres.
Vent de nord-oest, moderat a fons de valls i fort en altitud.
Les temperatures mínimes seran de -5ºC a Andorra la Vella, -6ºC a 1.500 metres i -9ºC al Pas de la Casa. Les màximes seran de 3ºC a Andorra la Vella, 2ºC a 1.500 metres i -2ºC al Pas de la Casa.
La isoterma 0 ºC se situarà a 1.600 metres.