El futur de YouTube passa pels anuncis. Segons ha anunciat l’empresa a través del blog oficial de Google la plataforma de vídeos online oferirà als usuaris la possibilitat de veure dos anuncis abans de veure el vídeo perquè després hi hagi menys interrupcions durant el visionat d’aquest.

D’altra banda, YouTube també ha anunciat que incorporarà una eina que permetrà descobrir nous anunciants des de la pàgina inicial de la web.

YouTube ha analitzat l’impacte que els vídeos tenen en les visites i ha descobert que els anuncis comercials que salten enmig d’un vídeo repercuteixen de forma negativa en la permanència dels usuaris en la plataforma. És per això pel que ha decidit introduir aquestes modificacions: aconseguir el mínim abandonament de contingut i una major taxa de visualització.

L’empresa considera que amb el nou sistema els usuaris tindran un 40% més de possibilitats de romandre a la web. Així mateix, espera que la taxa de permanència augmenti entre un 8 i un 11%.

Per evitar el malestar entre els anunciants, la plataforma ha assegurat que els mantindrà informats de tots els canvis que es produeixin en els pròxims temps.

1 comentari

  1. Encara aniria millor si al començar el video el preguntessin si vols anuncis i poder escollir entre temàtica,perquè un anunci de més de 10 segons de cap interès,es un anunci amb un efecte molt negatiu,es segur que ja hagi perdut l’interes del visionat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada