youtube

Des de l’extensió de l’internet de masses la mateixa pregunta s’ha reformulat milions de vegades: Com guanyar diners a través d’aquest mitjà que en el seu inici es va establir com una cosa gratuïta? La pregunta és d’obligació més intensa per a firmes que viuen de la publicitat com Google i Youtube.

La plataforma de vídeos adquirida pel cercador fa alguns anys sembla que d’aquí a pocs mesos podria donar un gran viratge i establir el seu propi sistema de subscriptors de pagament.

Aquesta informació aportada per Bloomberg encara no ha estat confirmada per l’empresa, malgrat això alguns dels clients de Youtube ja han rebut un correu electrònic en què se’ls informa que a la fi de 2015 el nou sistema estarà disponible.

La pregunta llavors sembla més que clara: Què oferirà el portal als que paguin? Segons les últimes informacions l’únic diferent serà la falta d’anuncis per als usuaris que paguin. D’aquesta manera, Youtube crea una nova forma d’obtenir beneficis directes mentre que els més damnificats són els creadors de vídeos, que de la mateixa manera que succeís amb Music Key, podran veure reduïts els seus ingressos per culpa de la manca d’anunciants.

El moviment de Youtube escenifica a la perfecció la forma d’operar d’algunes pàgines web i que podria descriure de la manera: primer són gratis, després posen anuncis i quan ja ens han bombardejat suficient ens fan pagar per no haver de veure’ls.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada