El que està passant amb YouTube sembla cada dia més evident. Informalment ho diríem de la següent manera: la plataforma de vídeos vol pasta i per aconseguir-la està creant una xarxa cada dia més desigual.

La web propietat de Google està introduint nombroses modificacions per rendibilitzar els milions de visites que té mensualment. Recentment informàvem sobre la possibilitat dels usuaris de veure dos anuncis abans d’un vídeo perquè el vídeo tingués menys interrupcions.

Aquesta setmana els canvis són molt més profunds. YouTube ha començat a oferir la possibilitat de fer Stories als creadors de continguts amb més de 10.000 subscriptors. Aquesta idea ja va ser anunciada a finals de 2017, però sembla que és ara quan es farà efectiva.

Amb la novetat, els creadors de continguts amb millors números podran tenir una eina per elaborar vídeos de més qualitat basada en la immediatesa. D’aquesta manera i a diferència de les Stories d’Instagram o Snapchat, es tractarà de continguts amb una durada de set dies en lloc de 24 hores. Així mateix, els comentaris podran visualitzar-se durant un mes sencer.

Resumint, YouTube està enfocant-se cap a crear una plataforma que generi dos tipus d’usuaris els grans creadors que arrosseguen les inversions publicitàries i la resta, els espectadors.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada