Yebra aposta per fórmules mixtes perquè el ‘Cirque du Soleil’ repercuteixi més en els comerços

yebraLa presidenta de l’Associació de Comerciants i Propietaris de l’avinguda Meritxell, Sònia Yebra, creu que seria bo trobar fórmules mixtes que permetessin augmentar la despesa que els espectadors del Cirque du Soleil fan al país. Així ho ha dit en una entrevista al programa Ara i Aquí de RNA en què ha deixat clar que estan satisfets amb el retorn del Cirque al país però pendents dels detalls sobre com es distribuiran les entrades, i quines altres accions paral·leles es duran a terme des d’Andorra Turisme.

Sònia Yebra s’ha mostrat satisfeta pel fet que el Cirque du Soleil torni a instal·lar-se a Andorra però ha indicat que ja han parlat amb Andorra Turisme sobre alguns aspectes que els agradaria millorar ja que consideren que l’any passat potser no van ser el sector més beneficiat. En aquest sentit, aposten per fórmules mixtes que facin que el client vingui abans del dia de l’espectacle i tingui més opció per fer compres. A més, també consideren positiu que els hotelers rebin més entrades perquè els repercutirà en les seves accions.

D’altra banda, pel que fa a la unificació d’una data d’inici de rebaixes, Yebra creu que serà difícil posar-se al 100% d’acord, però sí arribar a un consens del 70 o el 80%. De fet, la presidenta de l’Associació ha assenyalat que han fet una proposta per fer una Shopping Night coincidint amb l’obertura de les rebaixes, un esdeveniment que consideren prou atractiu per promocionar-ho de cara a l’exterior perquè es podria convertir en pol d’atracció sempre i quan ‘ens avancéssim als països veïns’.

Pel que fa a les obres d’embelliment de l’avinguda Meritxell, Yebra ha explicat que desconeixen si hi ha un projecte global i que el que estan fent ara ‘més que un embelliment és un eixamplament de les voreres’. Yebra ha afegit que no els han convocat al Comú per aquest tema i per tant no saben en quin punt està la segona fase i en que consisteix.

TOTES LES NOTÍCIES