Si alguna cosa és gratis, vol dir que tu ets el producte. Aquesta frase cèlebre dins del món de les Noves Tecnologies podria aplicar-se a la perfecció als nous canvis que ha explicat el vicepresident de WhatsApp, Chris Daniels, a la revista índia Outlook. La xarxa social de missatgeria instantània podria introduir anuncis dins dels estats com a eina de monetització.

“Serà una manera de monetització per a les empreses”, va afirmar Daniels per al mitjà en qüestió. D’aquesta manera les empreses podran posar anuncis dins dels estats durant el temps que aquests –WhatsApp permet 24 hores- estiguin actius.

La mateixa publicació també va assenyalar que l’aplicació empraria un sistema de publicitat natiu de Facebook, mitjançant el qual es personalitzarien els anuncis en funció de les publicacions a Instagram.

No és la primera vegada que s’escolten rumors sobre la possibilitat d’introduir anuncis dins de WhatsApp. Aquest mateix setembre l’empresa ja va parlar d’això quan Brian Acton, cofundador de l’app, ho va fer per a la revista Forbes.

Resulta un sistema pervers. Primer l’aplicació va ser gratuïta, i ara quan milions de persones l’usen, Whatsapp ens farà pagar –amb anuncis- per usar-la.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada