passat

Característiques
El nou Volkswagen Passat, que aviat estarà en els concessionaris, és un vehicle elegant i tecnològicament avançat, disponible en tres nivells d’equipament: Edition, Advance i Sport.
De línies exteriors suaus, amb un frontal amb àmplia graella i motllures cromades, a l’interior ens trobem amb un vehicle molt ampli, confortable i amb un munt de detalls que fan de la conducció del Passat tota una experiència.

Pel que fa al maleter, aquest destaca per les grans dimensions, amb 586 litres en la versió berlina i 650 litres, en la familiar.

Des del lloc de conducció, la distribució dels comandaments està molt ben pensada per al correcte i eficaç accionament. Quant a la instrumentació, es pot opta per la tradicional d’agulles o per la digital, que es pot incorporar opcionalment.

En definitiva, el Passat és un vehicle confortable, amb el qual es pot gaudir de la conducció, també d’una manera segura, en diferents situacions de climatologia i ferm.

Motor
Dos propulsors a benzina i tres dièsel són les opcions de motorització del Volkswagen Passat.
En benzina hi ha el motor GTE, de 150 cavalls de potència, que acredita una velocitat punta de 220 km/h, amb un promig de consum de 5 litres als 100 quilòmetres. També en benzina, amb menys potència, de 125 cavalls, hi ha l’1.4 TSi, un motor amb una velocitat punta de 208 km/h i un consum ponderat de 5,3 litres. Pel que fa a les opcions dièsel, la gamma s’inicia amb l’1.6 TDi de 120 cavalls, amb una velocitat màxima de 206 km/h i una consum mitjà de 4 litres. El segueix el 2.0 TDi de 150 cavalls, un motor que assoleix una velocitat màxima de 220 km/h i que es manté en els 4 litres de mitjana de consum. El dièsel més potent és el 2.0 TDi de 240 cavalls, amb una velocitat punta de 240 km/h i un consum combinat de 5,3 litres als 100.

Seguretat
L’equipament de seguretat en el Volkswagen Passat és ampli. D’entre els elements de sèrie comuns a tots els acabats, cal parlar dels pilots posteriors amb sistema Led, el sistema de detecció de fatiga i de frenada anticol·lisions, el llum de conducció diürna, l’assistent a l’engedada en pendent, el fre d’estacionament elèctric, el programador de velocitat i els sensors davanters i posteriors d’ajuda a l’estacionament.

Per El Tot Granollers / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada