La consellera de la minoria escaldenca, Cèlia Vendrell, ha explicat que ‘considerant que els nostres principals clients són veïns, sobretot espanyols, i amb la situació que ells estan vivint’ troba el preu de l’espai Inúu (65 euros, l’entrada sense tractaments) massa car. Vendrell ha afegit que, si el producte fos anar a buscar un client amb un poder adquisitiu més elevat, llavors ‘qui no està donant aquest servei és el conjunt del país’. ‘Aquí persones amb alt poder adquisitiu trobarien a faltar altres centres d’oci que no els hi estem oferint’, ha afegit. Precisament, segons la socialdemòcrata, aquest serà un dels desafiaments per al nou director de la instal·lació, Miguel Pedregal, que ha de plantejar quin model vol per a Inúu. La consellera de PS+Independents ha reconegut que és un tema delicat perquè reorientant el producte ‘potser es dóna una imatge del centre termolúdic que no és la que es vol donar’, però ha insistit que ‘el que no es pot fer és deixar que el forat d’Inúu es faci cada vegada més gran’. D’altra banda ha criticat l’acció de màrqueting massa tardana per promocionar el nou espai i que, segons ella, ha fet que ‘es perdessin uns mesos pagant costos i no rebent ingressos’.
Cèlia Vendrell considera que el preu del centre escaldenc depèn de quin tipus de producte es vol vendre i que, si aquest producte busca un client amb poder adquisitiu alt, el país no està preparat. Si persones d’alt poder adquisitiu vinguessin a Andorra, ‘probablement vindrien a Inúu, però és que ja no vénen’, ha lamentat. Vendrell considera que una opció seria reorientar Inúu cap a un client del tipus de Caldea, que, insisteix, funciona, ‘esperant que la situació de crisi millori’ perquè no es pot deixar que les pèrdues continuïn. Tot i així, reconeix que potser llavors es dóna una imatge allunyada de la que es plantejava per a l’espai, més exclusiva.
Precisament la reorientació de l’espai per fer-lo més rendible serà un dels principals objectius del nou director de Caldea-Inúu, per a Vendrell. En referència al passat del gestor a l’entitat ha recordat que ‘ell estava aquí a l’inici de les obres però ja no quan es van acabar i es van fer les accions prèvies a l’obertura’. ‘Aquest any s’han de valorar els seus dons, per al senyor Pedregal el 2014 és una prova de foc’, ha afegit. La consellera també ha valorat la substitució del director com ‘natural’, justificada pel fet que ‘si un projecte no dóna els fruits que s’esperaven, el consell d’administració que ha posat les esperances en el director del projecte’ el substitueix.
Tot i les crítiques, Vendrell ha explicat que s’entén que és una obra important, en què s’han gastat molts diners i que ‘es pot entendre que el primer any no funcioni’. Tot i això, no s’ha estat de lamentar els mesos d’acció de màrqueting que, segons ella, s’han desaprofitat. Han estat uns mesos ‘d’anar pagant costos i de no rebre ingressos’, ‘aquest any, en què les accions de marxandatge ja funcionen i amb nou director, veurem quins resultats tindrà a final del 2014’, ha conclòs.