vallnordSumant el nombre de seguidors de Vallnord i Vallnord Snowparks, l’estació andorrana esdevé el primer complex d’Europa amb més seguidors a Facebook, amb 115.172 fans, per davant de l’estació tirolesa Herz der Alpen, amb 108.761, i de la francesa Megève, amb 105.489. En l’àmbit internacional, Vallnord se situa en el top 3, per darrere de la canadenca Whistler i la nord-americana Vail (Colorado), i es converteix, així, en una autèntica estació 2.0.

L’estació d’esquí de Vallnord és pionera a les xarxes socials. El domini andorrà aposta per la tecnologia 2.0 no tan sols als tres sectors de Vallnord, Arcalís, Arinsal i Pal, on és possible connectar-se mitjançant el sistema Wi-Fi, fins i tot des dels remuntadors i a les pistes d’esquí, sinó també per la dinamització del pla de xarxes socials. Des que Vallnord va entrar amb força a Facebook, concentra la comunitat esquiadora més gran d’Europa amb 115.172 fans (sumant els seguidors de les pàgines de Vallnord i Vallnord Snowparks).

El rànquing el completen Herz der Alpen, amb 108.761 seguidors, i l’estació francesa Megève, amb 105.489. En l’àmbit internacional, Vallnord ocupa la tercera posició, per darrere de dos complexos amb més volum i més quilòmetres de pistes: Whistler (Canadà), amb 126.706 seguidors, i Vail (Colorado), amb 126.553.

D’aquesta manera, l’estació d’esquí andorrana es converteix en una de les preferències dels usuaris de Facebook a l’hora d’escollir destinació de neu, i això implica que la comunitat sigui una valuosa eina de comunicació i informació amb continguts propis per a les xarxes socials.

Mitjançant aquesta plataforma en línia, l’estació andorrana respon dubtes, rep suggeriments i també organitza concursos i promocions en una comunitat que té un perfil d’usuari majoritàriament masculí, d’entre 13 i 34 anys, d’origen espanyol i portuguès.

En aquest sentit, les xarxes socials han permès que Vallnord es faci un lloc en aquest àmbit i han atorgat a l’estació la categoria de destinació de neu interessant. Aquestes accions, que es completen amb material multimèdia que carreguen la mateixa estació o els usuaris, reforcen la imatge de marca, a la vegada que informen de l’estat de les pistes i de les activitats que es poden practicar al domini esquiable.

Però també es creen aliances amb el client gràcies a l’accessibilitat que comporten les xarxes socials. Cal recordar que Vallnord també és present a Twitter (amb 5.465 seguidors), a Instagram, a Foursquare i a YouTube.

Vallnord vol agrair als milers de fans la seva fidelització a Facebook després de superar els 100.000 seguidors. Per això, organitza un concurs en línia que permet al guanyador i a un acompanyant viure Un gran dia a Vallnord, amb allotjament inclòs.

Participar-hi és molt senzill. Només cal que els participants es facin una foto amb un cartell de «fan de Vallnord» en l’idioma que prefereixin (el cartell es pot descarregar des de Facebook) i la imatge més votada pels usuaris de la pàgina serà la guanyadora de la promoció. El termini per enviar les fotos és el proper 30 de desembre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada