Unicef recapta 24.701 euros en la campanya #CadaVIDAcompta

El passat mes de març, Unicef  va llançar la seva campanya anual “Cada VIDA Compta” amb l’objectiu de reduir la mortalitat dels nadons i aconseguir els màxims donatius possibles per destinar-los als projectes de supervivència infatil d’Unicef.

Durant aquest mesos, aquesta campanya ha rebut 24.701 euros. Aquests fons s’han aconseguit gràcies als SMS rebut amb la paraula UNICEF al 606 (cost íntegre per Unicef gràcies a l’acord de col·laboració amb Andorra Telecom) i a d’altres accions i col·laboracions que s’han dut a terme en aquest darrers mesos. Com per exemple:

  • Setmanes temàtiques i/o cessió d’espais publicitaris a RTVA, Diari d’Andorra, BonDia, el Periòdic d’Andorra i VSA Comunicació,
  • Més de 50 persones van participar al Taller – Dinar “Fogons de Vida” que va tenir lloc a l’Hotel Roc Blanc i en col·laboració amb la Despensa de l’Emelin, el cuiner Carles Flinch i la dietista Marta Pons i els proveïdors col·laboradors.
  • Prop de 100 persones van participar a la Masterclass “Ioga per Unicef” organitzada per l’Associació Ioga Clàssic Andorra i la delegació a Andorra de l’Associación Española de Kundalini Yoga i comptava amb el patrocini de la Financera d’Assegurances i la col·laboració del Comú d’Escaldes – Engordany.
  • Unes 80 persones van assistir al concert “Música és vida” al Hard Rock Cafe Andorra. A sobre l’escenari, el músic Quim Salvat i la seva banda van anar desgranant les cançons del seu repertori (traduïdes als llenguatge de signes) incloent-hi “Només tenen por”, peça donada pel músic a Unicef i que parla sobre els infants que es troben en situacions de risc o de vulnerabilitat sense ells poder-ho canviar. També van acompanyar-lo sobre de l’escenari els cantants i músics del país, Carles Matute, Ishtar Ruiz i Juli Barrero.
  • Es van rebre 538 SMS durant el concurs “Salvar vides té premi”. El forfet de temporada ofert per GrandValira i el val de compra de 300 € ofert per Pyrenees Andorra se’ls va emportar la guanyadora, la Sra. Maribel Chato.
  • Els donatius aconseguits durant al taller “El fil solidari” organitzat amb la Estefania de Santa Pazienzia i gràcies als 187 participants fos presencialment o via Fila 0, també s’han destinats a la campanya.
  • Amb la revista 7dies, es va enviar un díptic per fer donatius que es convertiran en vacunes o kits de reanimació per bebès. Fins ara s’han aconseguit 13 kits de vacunes i 10 de reanimació.
  • Durant aquest mesos s’han rebut 1.226 SMS amb la paraula UNICEF al 606. L’euro de donatiu és íntegre per Unicef Andorra gràcies a l’acord amb Andorra Telecom.
  • També s’hi ha col·laborat gràcies a donatius de particulars.

Els més de 24.000 euros recaptats fins a la data d’avui, es destinaran als programes de supervivència neonatal d’UNICEF, centrat en aquests deu països que representen més de la meitat de totes les morts de nadons del món: Bangladesh, Etiòpia, Guinea Bissau, l’Índia, Indonèsia, Malawi, Mali, Nigèria, el Pakistan i Tanzània.

TOTES LES NOTÍCIES