Andorra Telecom ha informat que a les 15.30h d’avui s’ha produït una avaria en el servei de telefonia fixa que ha provocat una degradació del servei.
L’avaria ha provocat que durant una conversa telefònica l’afectat no pugues sentir l’interlocutor. L’afectació estimada, en el moment de màxima degradació del servei ha estat d’un terç dels clients de telefonia fixa.
Els serveis tècnics d’Andorra Telecom han estat treballant per normalitzar el servei, que a partir de les 18.30h s’ha anat restablint d’una forma progressiva, quedant el servei totalment normalitzat a les 19h.
Andorra Telecom ha demanat disculpes als clients afectats i lamenta les molèsties que aquesta avaria els hagi pogut ocasionar.
Aquí en aquest peis ningú es responsabilitza de res, que fort!!!! Suma i sigue Jordi!
A sota deu està ple de inútils no m’explico que mitg “peis” ens quedem sense telèfon i ara demanen disculpes i les pèrdues ocasionades qui les pague? Qui es responsabilitza?