Un gosset viu en un centre d’adopció. Allà es fa amic d’un cavall que viu en un estable proper i s’escapa cada vegada que pot per saludar-lo. Un fatídic dia, però, se l’intenten endur d’allà en un cotxe. Però això no és obstacle pels cavalls de l’estable i persegueixen el cotxe fins que aconsegueixen que el seu amic torni. Després, tots són feliços.

Es tracta de l’anunci de Budweiser per a la SuperBowl 2014 que es va celebrar el cap de setmana passat als Estats Units i que a més d’un gran espectacle esportiu, és un gran moment per a la publicitat viral, ja que les marques s’esforcen tot el possible per rendibilitzar els seus esforços no només a la televisió sinó també a YouTube.

Segons la recopilació realitzada per Màrqueting Land, l’anunci de Budweiser és el més popular de tots els que es van emetre diumenge. De moment ja ha aconseguit més de 44 milions de reproduccions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada