La nova funció que està desenvolupant Instagram pot revolucionar el món de les xarxes socials. Sembla un simple canvi, però aquest simple canvi pot ser l’inici d’una nova manera de veure aquest tipus de plataformes.

La xarxa social de les imatges està provant a Austràlia, Brasil, Canadà, Irlanda, Itàlia, Japó i Nova Zelanda un sistema mitjançant el qual els usuaris podran ocultar als seus contactes el número de “m’agrades” que han rebut per una publicació. Només el propi usuari podrà saber quantes persones li han donat al botó. També succeirà el mateix amb el nombre de visualitzacions que tingui un vídeo.

Segons expliquen des de la xarxa social en un fil de Twitter, aquesta funcionalitat el que persegueix és que els usuaris no se centrin tant en el nombre de visualitzacions o “m’agrades” d’una publicació i se centrin en els continguts en si.

Amb això, l’empresa vol donar major preeminència als continguts i no a la puntuació social que aquests tenen. Això, amb tot, no significa que desaparegui la dinàmica social d’Instagram, doncs aquelles publicacions que rebin més atenció continuarà sent les que apareguin abans en els murs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada