Un nou cicle 2018

L’inici d’un nou any és un bon moment per reflexionar sobre quins aspectes de la nostra vida i del nostre dia a dia volem canviar, millorar o aconseguir, marcant-nos nous propòsits i reptes que ens impulsin a treure el millor de nosaltres mateixos i créixer com a persones. Aquests objectius poden centrar-se també a enfortir la relació amb els petits de la casa, afavorir el seu creixement i desenvolupament, i potenciar una saludable convivència en família. Estrènyer la relació amb ells mitjançant el diàleg; preguntant-los i mostrant interès pel seu dia a dia a l’escola, la seva relació amb els amics.

Dedicar més temps a estar i a jugar amb ells, apostant en definitiva per passar temps de qualitat tots junts.

Ensenyar-los, mitjançant l’exemple, a respectar els horaris establerts: de menjar, d’anar al llit, d’estar enfront del televisor, etc.

Promoure la pràctica esportiva i l’activitat física. Per exemple, una excursió en família com a pla per al cap de setmana.

Tenir més tolerància i paciència amb ells.

Involucrar els en les tasques de la llar, donant-los certes responsabilitats

Per això avui és la primera pàgina en blanc d’un llibre de 365 fulles. Escriu una bona història”.

és interessant començar l’any amb tot un llibre per escriure i amb una vida que continuar i viure, sense pausa però sense pressa i vivint gaudint cada moment i cada instant com he après a fer, amb els anys.

I per descomptat, aquest meravellós somriure, aixecar-te cada matí mirant el dia amb la millor dels somriures!

Fent balanç de l’any passat, record tots i cadascuna de les meves vivències esdevingudes. nervis, aclaparaments, alegries, tristeses, malenconies, retrobaments, comiats, fins ara i fins a sempre i algun fins a mai. je,je . tots aquests instants em fan ser tal com sóc. que per cert, m’encanto. cada dia que passa estic més feliç de ser com sóc i estic encantada d’haver-me conegut, tal qual, sense canviar; he recorregut molt camí per ser com sóc natural i jo mateixa, amb el meu geni, la meva simpatia, els meus mals humors i aquests detalls que em fan ser. divina i fabulosa.

A aquest 2017, que ens va abandonar. Gràcies pel dolor, gràcies per les alegries, gràcies per tots i cadascun dels mals moments, gràcies pels mil somriures, gràcies per alguna que una altra llàgrima vessada i sobretot gràcies per tot, doncs amb tot això vaig aprendre i vaig créixer.

El nadal, ja han passat acomiadem aquesta època de l’any amb el dia de reis, el dia dels més petits de la casa; jo, afortunadament em quedo amb la meva part de nena per gaudir de la cavalcada i avui d’aquest dia ple de màgia, alegria i satisfaccions que en aquest any 2018 que ha fet sinó començar, vaig aprendre a agafar la malenconia i les èpoques passades i d’un cop de ploma fer-los meus amb la millor dels meus somriures que m’envien des del cel, des de primera línia.

A les seves majestats els Reis Mags d’Orient, no a uns altres, els he demanat. el mateix que a l’any nou que em quedi com estic amb la mateixa il·lusió per tot, amb aquesta part de mi que ha tornat a estar present amb la gent que vull.

El que ha de ser, serà el seu temps i al seu moment; només confiem i esperarem amb paciència, que per molt que fem milers de conjectures si ha de succeir, esdevindrà i si no canviem de pàgina, tanquem capítols i para avanci.

Aquesta és la meva petita reflexió i els meus desitjos de l’any nou, recentment estrenat; així doncs. seguim escrivint les pàgines d’aquest nou llibre, la millor de les històries, la nostra i sense deixar d’estar felices per les petites realitats del dia a dia..com m’agrada i com m’encanta quan estic feliç sense cap raó o amb ella..què sabem!!!!!

TOTES LES NOTÍCIES