Un envelat de 4.250 metres quadrats cobrirà el nou espectacle del Cirque du Soleil que costarà un 12% més que l’any passat

Andorra Turisme ja ha tancat el contracte amb el Cirque du Soleil per dos anys i ha confirmat que serà un espectacle cobert per un envelat de 4.250 metres quadrats i 16,9 metres d’alçada que cobrirà tot l’espai. Aquest envelat tindrà un cost de 450.000 euros cada any, i el cost total de l’espectacle augmenta un 12% respecte al del 2015, fins als 2.745.673 euros.

El gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha explicat que aquest augment ve donat, a més de pel cobriment de l’espectacle, perquè hi haurà una representació més que l’any passat aprofitant la visita del Tour de França, i per la qualitat de l’espectacle. L’aforament serà de 5.000 persones, 2.600 entrades gratuïtes de peu, i 2.400 assegudes amb un preu de 18 euros en venda anticipada, tres euros més que les anteriors edicions.

El nou espectacle del Cirque du Soleil, Sacalda Vision, comptarà amb algunes novetats destacades com ara una sessió extra el dia 10 de juliol a les 23 hores, aprofitant la visita del Tour de France, i el cobriment de l’espai. Des d’Andorra Turisme han confirmat que l’espectacle serà cobert per un envelat de 4.250 metres quadrats, 16,9 metres d’alçada, 85 metres de llarg i 50 metres d’amplada, que cobrirà tot l’espai i deixarà els laterals al descobert. Està previst que aquestes característiques es mantinguin durant dos anys, ja que s’ha tancat l’acord tant amb l’empresa que lloga les instal·lacions com amb el circ, que ja garanteix un nou espectacle per al 2017. L’envelat tindrà un cost de 450.000 euros cada any, dels quals el 33% els assumirà el Cirque du Soleil.

El gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha explicat que tant l’envelat com la sessió extra han fet augmentar el cost que aquest any ascendeix als 2.745.673 euros, un 12% més que l’any passat. Està previst ingressar 727.505 euros, un 20% més que el 2015, i la despesa d’espectadors s’estima que augmenti un 6,3%, fins als 19.133.000 euros.

En total hi haurà 22 representacions entre el 2 i el 30 de juliol, amb un aforament de 5.000 persones cada dia, de les quals n’hi haurà 2.600 de peu amb entrada gratuïta, i 2.400 assegudes de pagament, amb un preu de 18 euros en venda anticipada (tres euros més que les anteriors edicions), des del 12 d’abril al 2 de juliol, i 20 euros a partir del 2 de juliol.

Com en anys anteriors, hi haurà paquets promocionals d’entrada a l’espectacle més allotjament, i està previst que hi participin més o menys els mateixos establiments que en anteriors edicions, al voltant de 90, tot i que el director de Producte i Nous Projectes d’Andorra Turisme, Enric Torres, ja ha avançat que la majoria han demanat un major nombre d’entrades perquè el cobriment de l’espectacle dóna més seguretat i esperen que faci augmentar el nombre de visitants.

(Text i foto: ANA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada