uber

Uber ha entrat en una nova fase del seu intent d’establir el transport col·laboratiu com a mètode de mobilitat. Si primer va intentar imposar per la força el seu mètode, ara ha passat a la fase d’intentar persuadir els consumidors i amb això a les institucions que legislen.

Recentment l’empresa s’ha fet ressò d’un estudi realitzat per TNS en el qual s’afirma que el 70 per cent dels ciutadans espanyols estaria disposat a utilitzar plataformes de transport col·laboratiu. A més d’això, l’estudi afirma que el 92 per cent dels consumidors voldrien poder optar a més formes de transport alternatives a les conegudes.

Una altra dada ha estat aportat pel propi Uber en pro de la seva empresa. El 40 per cent dels ciutadans considera que no sempre hi ha disponibilitat de transports tradicionals per poder-se desplaçar quan és necessari.

D’altra banda, contra el que podria semblar, són els habitants de les grans ciutats espanyoles, és a dir on hi ha més mitjans de transports- els que més reclamen la necessitat de més opcions de transport. Conclou que d’aquests el 75 per cent faria servir, de poder, l’aplicació.

Segueix la batalla pels mitjans de transport i sembla que Uber ha fet un pas en ferm per ficar-se de ple en el mercat.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada